HOLBROOK XL Okulary przeciwsłoneczne
Te okulary są idealne na plaże, w drodze do pracy albo w mieście. Maja jednak jedną wadę: przyciągają spojrzenia zazdrośników. Okulary OO9417 są w roku 2019 zupełną nowością na rynku i sprawią, że będziesz na czasie. Jakiś inny kolor bardziej pasuje do Twojego ulubionego ubioru? Zapoznaj się także z innymi wariantami OO9417 marki
Oakley z naszego asortymentu kolekcji 2018 oraz 2019.
Kanciaste i mocne, jeśli chodzi o materiał i wykonanie: Te okulary dla
mężczyzny reprezentują sobą stylow design i pewność siebie. Przy pełnych oprawkach szkła są całkowicie otoczone ramką. Ten, kto nosi okulary z przekonania, tylko w wyjątkowych przypadkach zdecyduje się na inne rozwiązanie.
Kwadratowa oprawka nadaje okrągłym twarzom odpowiedniego wyrazu i wydaja się przez to wyraźniejsze. Rozświetlają i przyciągają uwagę. Tworzywo sztuczne to bardzo lekki i elastyczny materiał. Cieszy się długą żywotnością i niezwykłym komfortem noszenia.
Brązowy jest alternatywą dla każdego, dla kogo
czarny jest zbyt dużym kontrastem.
Brązowy sprawia, że twarz wydaje się delikatniejsza. Szkła w kolorze
niebieskim wyglądają bardzo modnie, jednak fałszują postrzeganie kolorów i wpływają na pole widzenia. Dlatego mogą służyć doskonale jako cool dodatek na imprezę, ale mniej jako ochrona przeciwsłoneczna, czy podczas prowadzenia samochodu. Eronomiczna forma,
100% ochrony i bogactwo detali plasują Cię na najwyższej półce.
Polaryzujące lub spolaryzowane szkła, mają zdecydowaną przewagę nad zwykymi. Poprzez zastosowanie specjalnej techniki, irytujące refleksy słoneczne są inimalizowane. Dzięki temu możesz widzieć niewiarygodnie ostro. Czy to w ruchu ulicznym, czy na stoku, nie tylko farby są bardziej intensywne, ale większa się także widoczność.
Okulary są dostępne. Dokonując zakupu już teraz, zapewniamy natychmiastowąwysyłkę. Ponieważ Edel-Optics jest rajem, dla wszystkich poszukiwaczy okazji cenowych, u nas możesz dokonać zakupu tego top modelu w niezwykle atrakcyjnej cenie. To, co w innych sklepach online nazywane jest promocją, u nas jest po prostu standardem.