“There is no other race like it. This is an opportunity
to race the best from around the world.” – Ryan Hunter-Reay
Gdy mistrz IndyCar tak mówi o legendarnym wyścigu Race of Champions (ROC), trudno się z nim nie zgodzić. Jego przeciwnicy doskonale wiedzą, co ma na myśli, gdyż mówi o najlepszych. Od 1988 roku spotykają się regularnie. Światowej klasy kierowcy z najważniejszych dyscyplin sportu motorowego jak Formuła 1, World Rally, RallyX, IndyCar, NASCAR i Le Mans spotykają się raz do roku w egzotycznych krajach, aby rozstrzygnąć na torze, kto jest najlepszym kierowcą na świecie. Dzień przed wyścigami w pojedynkę Race of Champions w weekend ma miejsce Nations Cup (Puchar Narodów), podczas którego niemiecki zespół reprezentować będzie dream team Race of Champions czyli Sebastian Vettel i Mick Schumacher, gdy wydarzenie to odbędzie się w styczniu 2019 r. już po raz trzydziesty.
Na pełną rocznicę pomysłodawca ROC Fredrik Johnsson przygotował coś wyjątkowego. Aby należycie uczcić tę międzynarodową imprezę, na oficjalnego partnera z branży optycznej wybrał markę Edel-Optics. Z tej okazji niektórzy kierowcy Race of Champions otrzymają zaprojektowane specjalnie na to wydarzenie okulary przeciwsłoneczne. Mimo, że limitowana kolekcja przeznaczona jest dla kierowców, którzy zmierzą się na meksykańskim stadionie Foro Sol, gdzie organizowany jest wyścig Race of Champions, oba modele w dwóch wersjach kolorystycznych dostępne będą wyłącznie w Edel-Optics. Okulary cieszą się popularnością nie tylko wśród fanów wyścigów, a liczba egzemplarzy liczy jedynie 100 sztuk.
Nie trzeba mieć wcale benzyny we krwi, aby docenić sportowy polot okularów ROC Fan Edition Black. Czarne okulary przeciwsłoneczne Race of Champions z pełną ramką są pełne kontrastów. Z jednej strony nie rzucają się w oczy, z drugiej zaś przyciągają wzrok srebrnymi lustrzanymi szkłami. Różnice widać nie tylko w kolorach, ale również w różnorodnej formie. Design okularów Fan Edition z kolekcji Race of Champions wyróżnia prostota poprzez zastosowanie prostokątnej formy z zaokrąglonymi zewnętrznymi rogami ramki. W podobnym stylu utrzymane są zauszniki, które tak jak w modelu Ray-Ban Wayfarer są szerokie i wyraziste, ale zwężają się ku końcom, tworząc lekki łuk, co nadaje im sportowej dynamiki. Kierowcy wyścigowi jak dwukrotny mistrz David Coulthard mówili by o „idealnej linii”.
Fani wyścigów docenili ostatnio detale limitowanej edycji. Ci, którym udało się zdobyć tą pamiątkę historii wyścigów, mogą dostrzec na zauszniku nie tylko logo Race of Champions, ale również flagę w szachownicę, która jest symbolem sportów wyścigowych. Nie ma lepszego sposobu na podkreślenie przynależności do grupy entuzjastów sportów motorowych niż przez limitowaną edycję Race of Champions Fan Edition. A jeśli ktoś czuje się szczególnie związany z tym jedynym w swoim rodzaju wyścigiem, może sięgnąć po różne warianty kolorystyczne ROC Fan Edition Black Orange. Od w pełni czarnego modelu wyróżnia się pomarańczowym wnętrzem końców zauszników – zamaskowanym i subtelnym, ale i tak w sportowym stylu ROC.
Fakt, iż firma Edel-Optics stała się oficjalnym partnerem Race of Champions z branży optycznej, nie jest przypadkiem, lecz zwieńczeniem długoletniego doświadczenia w tworzeniu sportowych marek okularów jak Carrera czy Porsche. ROC Limited Edition Hawana to prawdziwie sportowe okulary przeciwsłoneczne wysokiej jakości stworzone już pod własną marką Edel-Optics. Oprawka tych pięknych okularów nie ma klasycznego, spójnego kształtu, lecz jest połączona złotym metalowym mostkiem jak n.p. w modelu marki Persol. W połączeniu z błyszczącym kolorem hawana brąz i złotymi lustrzanymi szkłami te pochodzące z limitowanej kolekcji okulary przeciwsłoneczne wkrótce staną się ulubionym dodatkiem wyższych sfer w czasie rajdu. Jak w przypadku innych modeli Race of Champions, również ten egzemplarz ograniczony jest od początku sprzedaży do 25 sztuk. Alternatywą dla tego modelu jest ROC Limited Edition hawana pomarańczowy, który (podobnie jak ROC Fan Edition) wyróżnia się pomarańczowymi końcówkami zauszników. Kolor ten świetnie współgra z pomarańczowo-brązowymi odcieniami okularów hawana, a całości dopełniają dopasowane złote elementy w postaci mostku i logo ROC.
Jeśli masz jeszcze jakiekolwiek pytania dotyczące okularów albo Twojego zamówienia, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta. Chętnie Ci pomożemy! Możesz również rzucić okiem na asortyment naszych sklepów stacjonarnych. Wystarczy, że odwiedzisz któryś z naszych salonów w Hamburgu - w centrum handlowym Alstertal albo na ulicy Ottenser Hauptstraße. Nasi specjaliści już nie mogą się doczekać, żeby pokazać Ci niesamowity świat Edel-Optics.
Edel-Optics to miejsce, w którym specjaliści od okularów spotykają się zafascynowani modą klientami. Nie tylko posiadamy w asortymencie okulary najwyższej jakości, ale zgodnie z naszym motto „SEE AND BE SEEN“ przywiązujemy także wagę do tego, żeby były one modne. W Edel-Optics zawsze otrzymasz kultowe okulary w korzystnej cenie, które prosto z oryginalnego etui trafią na Twoją twarz!