Włoski dom mody Fendi właśnie zaprezentował na tygodniu mody w Mediolanie swoją nową kolekcję i po raz kolejny wprawił w zachwyt fanów i fanki modnych dodatków na całym świecie.
Historia
Już w 1952 roku Adele Fendi oraz jej mąż Eduardo założyli w Rzymie przedsiębiorstwo handlujące futrami i wyrobami ze skóry.
Oprócz odzieży i dodatków dla pań, panów oraz dzieci, marka produkowała także zegarki, perfumy oraz elementy wyposażenia wnętrz.
Małżeństwo Fendi zostawiło firmę w spadku swoim pięciu córkom. W 1965 roku zatrudniły one jako projektanta damskiej kolekcji słynnego niemieckiego designera, którym był sam Karl Lagerfeld. To także on stworzył obowiązujące do dzisiaj logo Fendi, czyli dwie litery F. Do dzisiaj ten niemiecki projektant oraz wnuczka małżeństwa Fendi to głowy firmy.
Modnie, stylowo, Fendi!
Do roku 1990 design kolekcji był elegancki i skromny. Wraz z wprowadzeniem nietypowych torebek, takich jak na przykład torebka bagietka Fendi, zmienił się jednak także styl samej marki. Zarówno kolorystyka, ekstrawaganckie wzory oraz kształty, jak i odrobina ekstrawagancji świetnie komponowały się z tradycyjnym wyrafinowaniem włoskiego domu mody. To połączenie innowacyjności i tradycji do dzisiaj zachwyca cały świat.
Pomimo międzynarodowego charakteru Fendi, w projektach marki widać liczne nawiązania do jej rodzinnego miasta – Rzymu.
Fendi na nosie
Także kolekcja okularów przeciwsłonecznych Fendi to połączenie dawnego stylu z najmodniejszymi nowoczesnymi elementami. Klasyczne okulary przeciwsłoneczne Cat Eye, znane z lat 40. i 50, to w ostatnich latach dodatek, który pojawia się dosłownie wszędzie. Także Fendi wzięło sobie ten trend do serca i wyposażyło go w kilka typowych dla marki nowoczesnych udoskonaleń.
Dobrym przykładem są okulary FF 0242/S, które mimo klasycznego kształtu Cat Eye, zostały dodatkowo wyposażone w letnie neonowe kolory i futurystyczne elementy na zausznikach i szkłach, dzieki czemu są naprawde nowoczesne.
Ta wyrafinowane połączenie, to właśnie to, co sprawia, że marka jest tak wyjątkowa.
Gwiazdy kochają Fendi!
Podczas Tygodnia Mody można było zobaczyć liczne gwiazdy, blogerów i fanów mody, którzy z dumą prezentowali swoje okulary od Fendi.
Na tygodniu mody w Mediolanie znana niemiecka blogerka Aylin König miała na sobie najpierw ponczo Fendi (z typowym wzorem, czyli podwójnym logo Fendi) oraz buty Fendi. Kropką nad i była doskonale pasująca do stylizacji torebka Fendi.
//www.instagram.com/p/Bn-zacuiqIe/?taken-by=aylin_koenig
Absolutnie genialnym dodatkiem pozostaje jednak z całą pewnością jej zielona pluszowa torebka od Fendi.
//www.instagram.com/p/BnjV7-Jnhqb/?taken-by=aylin_koenig
Również najsłynniejsza niemiecka blogerka modowa, Caro Daur, uwielbia markę Fendi.
Czy będą to kolczyki, spodnie, torebka, czy też buty, w jej przypadku F-logo sprawdzi się zawsze i wszędzie.
//www.instagram.com/p/Bn4kSQpgmEc/?taken-by=carodaur
Szukasz nowego dodatku? W takim razie odwiedź nasz sklep internetowy. W swoim asortymencie mamy wiele egzemplarzy okularów przeciwsłonecznych Fendi. Okrągłe, kwadratowe, multishape, czy też pilotki – w naszej kolekcji Fendi z całą pewnością znajdziesz dla siebie odpowiednie okulary.
Leave a Comment