Hoffmann Natural Eyewear to unikatowe okulary z charakterem. Ramy okularów są produkowane ręcznie w Niemczech z naturalnych surowców, takich jak prawdziwy róg bawoli, wełna alpaki, drewno i łupek. Odkryj fascynującą markę okularową o bogatej historii, w której niebagatelną rolę odgrywa sam Elton John.
Hoffmann Natural Eyewear: indywidualizm i pasja
Nie ważne, ile wysiłku włożymy w zautomatyzowane technologie, żaden produkt stworzony przez maszyny nigdy nie będzie tak unikatowy i wyjątkowy jak sama natura. Od 1978 roku marka okularów Hoffmann Natural Eyewear stawia na naturalne surowce, które nadają okularom Hoffmann ich niepowtarzalny wygląd. W ich fabryce wszystkie ramy okularowe były od zarania firmy wykonywane ręcznie i tak jest do dzisiaj. Jednak tam, gdzie początkowo tylko założyciel firmy Josef Hoffmann mistrzowsko operował piłą, pilnikiem i papierem ściernym, dzisiaj 90 wykwalifikowanych pracowników dba o to, aby każda nowa kolekcja trafiała z pracowni w Kelberg in der Eifel do klientów na całym świecie.
Naturalne surowce dla prawdziwych indywidualistów
Naturalny róg bawoli to materiał, który zafascynował Josefa Hoffmanna już na początku swojej zawodowej ścieżki. Róg zachwyca nie tylko lekkością i wysokim komfortem użytkowania, ale także swoją delikatną marmurkowatą strukturą, która sprawia, że każda para okularów jest jedyna w swoim rodzaju. Róg pozyskiwany jest od azjatyckich bawołów wodnych, które w wielu krajach świata są wykorzystywane jako “czworonożne traktory”. Z biegiem lat bawołom wyrastają imponujące rogi, które tym lepiej nadają się do produkcji charakterystycznych oprawek okularowych, im starsze są zwierzęta i, im dłużej ich rogi mogły rozwijać się w naturalnych warunkach. Oprócz rogu, w kolekcjach Hoffmann Natural Eyewear wykorzystywane jest również drewno, łupek i delikatne włosie alpaki.
Hoffmann Natural Eyewear: marka bez logo
No brandings, no logo – konsekwentny marketing firmy Hoffmann Natural Eyewear stawia między innymi na rezygnację z wszelkich znaków firmowych. Marka koncentruje się na prostym wzornictwie ram okularowych bez zbędnych ozdobników i znaków rozpoznawczych, dzięki czemu przemawia do klientów, którzy cenią sobie indywidualność i nie chcą afiszować się produktami ewidentnie kojarzonymi z danym wizerunkiem lub półką cenową. Legendarny muzyk Elton John jest jednym z nich – to zadeklarowany miłośnik okularów i bez wątpienia wyjątkowa osobowość. Politycy, projektanci i liderzy biznesu również chętnie noszą okulary marki Hoffmann. W palecie kolorów od wyrafinowanej czerni, przez eleganckie brązy i antracyt; ramy gładko wypolerowane lub z matowym połyskiem – wzornictwo okularów Hoffmann Natural Eyewear jest równie ponadczasowe jak jedyne w swoim rodzaju.