Okulary przeciwsłoneczne mogą wszystko. Oczywiście chronią nas przez przed oślepiającym słońcem i absorbują niebezpieczne promieniowanie UV. Niektóre modele mają dodatkowe właściwości, jak polaryzujące lub nakładane bądź wymienne szkła. Są także producenci, którzy skonstruowali okulary, które można nawet złożyć. Jednak większość nie była do tej pory świadoma, że to ulubione akcesorium ze świata mody doskonale współgra z biżuterią. Kiedy się spojrzy na drogie modele takich marek, jak Swarovski, Bvlgari czy Jimmy Choo, to uderza szlachetny połysk i piękny blask. Poniżej chcielibyśmy Wam przedstawić najbardziej lśniące okulary przeciwsłoneczne:
Gwiazdy i gwiazdeczki
Gucci ucieleśnia luksus i elegancję. Ta pochodząca z Włoch marka jest znana z eklektycznych, współczesnych i romantycznych produktów, które wyróżniają się jakością i dopieszczeniem szczegółów na tle reszty. To dopieszczenie najdrobniejszych szczegółów jest też wyraźne w modelu Gucci GG0116S, zdobionym mnóstwem dużych i małych gwiazd na oprawce i zausznikach. Nie brakuje oczywiście złotego logo GG z boku. Nie tylko znawca mody i wolny ptak, jakim jest Elton John, lecz także wiele innych gwiazd ze świata muzyki i filmu uwielbia te ekstrawaganckie egzemplarze.
Shine bright like a star crystal glass
Mówiąc o biżuterii, nie można nie wspomnieć o marce Swarovski. Ten austriacki producent szlifowanych kryształów właśnie nimi udoskonala zegarki, okulary przeciwsłoneczne i inne akcesoria i wprowadza błysk w życie codzienne. Te najwyższej jakości szlifowane kryształy łamią światło w taki sposób, że zdobiony nimi produkt błyszczy i rzuca się w oczy. U Swarovskiego znajdziecie okulary przeciwsłoneczne z kryształami i bez nich w najróżniejszych kształtach – od krągłych do kanciastych. Szczególnie popularne są damskie modele w stylu kocich oczu.
Bvlgari
Bvlgari jest trzecim największym producentem biżuterii na świecie. Do międzynarodowego sukcesu z pewnością przyczynili się tacy celebryci, jak np. aktorzy Kirsten Dunst czy Leonardo DiCaprio. Amerykańska supermodelka Bella Hadid wielokrotnie była fotografowana w okularach Bvlgari BV6089 z kolekcji Serpenti. Ponieważ kolekcja ta jest pod znakiem węża, okulary przeciwsłoneczne Serpenti są zdobione elementami wzorowanymi na jego skórze.
„Come in my room, my sheet Versace, when I go to sleep, I dream Versace“
Chłopaki z grupy Migos wiedzą, co dobre. Versace jest jedną z najpopularniejszych marek modowych na świecie, nie tylko wśród raperów i innych muzyków. Ten kto się ceni, nosi z dumą meduzę – logo Versace, które stało się symbolem wysokiego statusu. Dlatego nie jest żadną tajemnicą, że ta włoska luksusowa marka ma swoją cenę. Ten kto nie może sobie na to pozwolić, niestety sięga po podróbki, m.in. podrabiane okulary przeciwsłoneczne Versace. W przeciwieństwie do nich, nasze produkty są w 100% autentyczne, w oryginalnym etui i ze ściereczką do czyszczenia.
Jednym z najbardziej ekstrawaganckich modeli jest Versace VE2197. Wyróżnia się nie tylko ze względu na jedno szkło i ostry kształt, ale też złote elementy. Okulary te mają złotą powierzchnię górnej części oprawki i po bokach. A na zausznikach oczywiście nie brakuje meduzy.
Moda z Dalekiego Wschodu
Jak wiadomo, wyczucia smaku nie można się nauczyć, co również dotyczy niektórych talentów. Jimmy Choo, a właściwie jego talent z całą pewnością należy do tego grona. Ten projektant mody z Indonezji zaczął projektować już jako mały chłopiec. Kto chce zostać mistrzem, musi wcześnie zacząć ćwiczyć. Dlatego było tylko kwestią czasu, by projektant otrzymał wyróżnienia Officer of the Order of the British Empire czy Designer Brand of the Year. Jimmy Choo zadbał nawet o blask i połysk dla brytyjskiej rodziny królewskiej. Szczególnie krzykliwe są okulary przeciwsłoneczne Jimmy Choo Lizzy, na których oprawce połyskuje delikatne zdobienie kryształowe.
Fancy Fashion marki Fendi
To nie istniało zawsze. Włoska marka mody Fendi powstała w 1952 r. i długo była synonimem prostoty i elegancji. Dopiero w latach ’90 początkujący projektant mody Karl Lagerfeld (zaczynał z kolekcjami dla pań) wprowadził do marki więcej ekstrawagancji. Zmienił się styl i kolorystyka, wzór i kształty stały się niezwykłe. Nowy charakter Fendi nie porzucił jednak starych wartości. Owocem tego są akcesoria, które łączą innowację i tradycję, przez co należą do obowiązkowych części garderoby. Najlepszym przykładem jest Fendi FF 0295/S.
Nie ważne, na którą markę lub który model się zdecydujesz, jedno jest pewne: dzięki kryształom, imitacjom diamentów, złotym elementom i innym zdobieniom nie potrzebujesz naszyjników czy bransoletek, bo biżuterię możesz nosić na twarzy. Mamy nadzieję, że w Wigilię pod choinką znajdziesz coś z naszego asortymentu 😉
Leave a Comment