SEE AND BE SEEN: Slogan firmy Edel-Optics jest zarówno deklaracją jak i nasze podejście do życia. Ponieważ dzięki okularom nie tylko widzisz lepiej, ale są one również doskonałym uzupełnieniem Twojego stylu i stroju. Dla nas logiczne jest więc, aby zaprosić do współpracy prawdziwe ikony stylu, które dzielą i realizują naszą wspólną wizję. Wszystko zaczęło się w 2016 roku od piłkarza i trendsettera Jérôme’a Boatenga. W międzyczasie, dołączyło do Edel-Optics kilka nowych celebrytów z ich własną marką i z własnej ręki zaprojektowanych kolekcji okularów – jak na razie, koncentrujemy się na naszym rodzimym rynku w Niemczech. Z czasem dołączą do nas równierz międzynarodowe gwiazdy.
Kolekcje naszych celebrytów obejmują zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i okulary na korekcyjne i są zaprojektowane w ścisłej współpracy z naszymi gwiazdami. Marki naszych celebrytów są wyłącznie produkowane i dystrybuowane przez firmę Edel-Optics.